duminică, 13 ianuarie 2013

Adevar

Citez din Viata marilor maestri din extremul orient:


Cunosc si intelesul cuvintelor: Claditi-mi un templu launtric, pentru ca EU SINT sa poata locui in el printre voi. Atunci EU SINT este Dumnezeul vostru si voi sunteti precum EU SINT. Asta nu se refera la nici o biserica si la nici o organizatie bisericeasca. In adevaratul templu al pacii, dinlauntrul omului, locuieste, de fapt, Dumnezeu, sursa tuturor lucrurilor. Oamenii au construit un lacas de inchinaciune in care sa se poata reuni pentru a sluji adevaratului ideal, EU SINT, cel launtric, acest templu interior, in care Dumnezeu si omul vad totul. Curind au ajuns sa slujeasca lacasului insusi, si a fost creat idolul gol, biserica asa cum exista astazi.
Cind urmaresc adevaratul ideal, imi aud propria mea voce launtrica Divina; si revelatia acestei voci imi asigura sprijin, inspiratie si indrumare in lucrarea mea in viata. Si atunci cind doi sau trei se aduna in numele meu, EU SINT intotdeauna in mijlocul lor. Cit de adevarate sunt aceste cuvinte, caci EU SINT este totdeauna inlauntrul omului!
Daca vreau sa progresez, trebuie sa lucrez si sa perseverez, - niciodata sa nu sovai si sa nu ma descurajez. Sunt Christul, idealul lui Dumnezeu, prin care Tatal se bucura, singurul nascut al lui Dumnezeu, Tatal.
Sunt singurul copil, cel care stie, intelege si coopereaza cu Tatal; singurul vlastar pe care il cunoaste Dumnezeu - si Dumnezeu cunoaste totul - caci totul poate declara: ESTE DESAVIRSIT.
"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu