marți, 11 decembrie 2012

Reflecții


Gânduri venite pe drum:

Sunt Lumină
Am o frică în tot ceea ce fac (de fapt era vorba de o neîncredere în mine)
Am vindecat-o
Fiecare celulă a mea e un glob de lumină, o stea
Tot ce trăiesc este o revelație
Îl cunosc pe Dumnezeu, e în mine
Totul se duce în inimă, din inimă pleacă Totul, pentru că inima este Totul și Totul este inimă.

Sunt semne peste tot în jurul nostru

Vorbesc cu tine Doamne și mă bucur

--

Este simplu și aleg să fie simplu și ușor, iar viața să îmi fie încununată de bucurie și încântare.

--

Ghidează-mă să fac ce trebuie în ordine.


--

INTENȚIE:

Ofer această energie pentru pace și pentru evoluție spirituală și pentru corectarea erorilor mentale cu blândețe.

--

VĂ IUBESC 
TE IUBESC
MULȚUMESC
IARTĂ-MĂ
TE IUBESC
MULTUMESC



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu