joi, 19 iunie 2014

Ploua cu iubire

In aceasta dimineata
Afara ploua si-i frumos
Dumnezeu ni se arata
Iubitor si luminos
(in interiorul nostru)

Deschideti ochii inimii
Si te unesti cu ploaia
Abandoneaza-te iubirii
Sa iti arate calea
(in interiorul tau)

Eu sunt o mica picatura in ploaia care din cer cade
Iar toti uniti formam oceanul iubirii divine totale
Si cum aceasta picatura se misca intre un ocean si altul
(sus , jos)
Asa si eu imi petrec viata calatorind intre un cer si altul

Dar tine minte nu exista separare intre ceruri
Totul e unul si Unu-i tot
Si cum e jos, asa-i si sus
Abandoneaza-te iubirii si pacea te cuprinde-n tot
Caci nu exista diferente intre aceste picaturi
Si totul tie ti se pare, dar e-o iluzie atat de mare,
Caci picatura, fiecare, se crede propriul Dumnezeu.

Bucura-te de aceasta ploaie
E minunata si perfecta
Iar eu fiind o picatura, perfecta,
Plina de iubire si-ncojurata de iubire
Eu ma eliberez  din minte
Si vad ca-s unit cu totul
Ma umplu de veselie, multumire, recunostinta
Ma bucur de aceasta ploaie

Ma simt cu totul (in) Iubire

Poate ca zici ca's picatura
Eu stiu ca Eu Sunt Iubirea
Iar forma chiar ca nu conteaza
Astazi e ploaie, maine e zapada
Astazi sunt picatura, maine sunt un fulg

Namaste
Pace, Iubire, Lumina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu