vineri, 28 februarie 2014

Muza iubirii


Astazi Eu sunt Iubirea!
Sunt incomplet fara de ea.
In starea aceasta de iubire
Astazi, Aici, Acum, eu sunt cu ea.
Noi doi Una/Unul suntem de fapt
Si-ti multumesc pentru ca existi
Astazi, Aici, Acum in viata mea
Ca te accept si ma accepti exact asa.
Suntem perfecti noi impreuna
Iubirea ma transforma in poetul tau
Unirea ma transforma in ceea ce sunt eu
Iubirea imi desface, imi sterge, imi alunga
Tot ceea ce nu sunt, tot ce mintea-mi indruga
Eu sunt Iubirea si o accept senin
Tu esti Iubirea, noi doi o intregim
Astazi, Aici, Acum eu iti declar iubire
Iti daruiesc Iubirea si ea vine-napoi
Din tine daruita, in noi doi contopita.
Astazi, Aici, Acum ne-abandonam iubirii
Ne regasim uniti in oaza fericirii.
Astazi, Aici, Acum iubirea ne vorbeste
Prin glas de pasarele si susur de ape
In oaza fericirii noi le gasim pe toate
Astazi, Aici, Acum in centrul inimii noastre
Ne regasim jucand, cantand, fiind Iubirea
Multumesc!


E minunat cand inlocuiesti frica cu iubire. Cand esti constient ca tu ai puterea sa inlocuiesti frica cu iubirea.  Tu esti puterea, iubirea, pacea, lumina!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu