marți, 4 decembrie 2012

AZI

"Astazi sunt cu adevarat fericit!"
"Sunt perfect, caci asa m-a creat Dumnezeu."

Totul e atat de simplu, dar trebuie sa complicam pentru a ne da seama. Simt ca am o chemare, iar faptul ca scriu asta aici inseamna ca am prins curaj. Curajul de a arata/impartasi lumii Lumina. Sunt linistit inlauntrul meu, fizic doar zona capului o mai simt un pic grea.
Am radacini puternice, am legaturi puternice, sunt in Schimbare.
Oare tot ce exprim aici reprezinta ego-ul meu, vorbesc doar despre mine, oare nu ar trebui sa vorbesc despre/pentru toti... dar in acelasi timp fac exact ceea ce ma intreb ca nu fac
Acum zambesc, pentru ca totul este frumos si minunat
Pentru ca toti simtim asta adanc, acolo, inlauntrul nostru, atat doar ca nu avem curaj, ca ne este frica de toti si de toate.
Totul este frumos si minunat, iar totul este Lumina.
Fugim de intuneric si ne ducem catre lumina, ca mustele, in plan fizic. Frumusetea vine atunci cand ne indreptam spiritual toti catre Lumina.
O buna prietena mi-a aratat:
"Tinta este Dumnezeu!"
Va iubesc!

Pacea Eului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu